الأحد، 3 أغسطس 2008

امتي وازاي ..

مين عارف هيجي امتي

هقدر اسبقه والحق

ولا هيسبقني واضيع

مش هيستناني ..

بس ممكن استناه

هناك 7 تعليقات:

بنوتة من وسط البلد يقول...

كلماتك بسيطة بس معناها كبير
افتكر اول مرة ازورك
بس اسعدتينى عزيزتى

واحنا مستنين وكتير فى لحظات الاكتئاب بنتمناه .. فاكرينه هروب .. مع انه مجرد نهاية حياة وبداية حساب

لو نعرف قيمة وهول هذه اللحظة .. اكيد ما كناش هنبقى كده باى شكل من الاشكال

تحياتى

أميرة يقول...

الفيديو مش محتاج تعليق عليه

اللي محتاج تعليق عليه هو عمري اللي عدي و راح .. واللي جاي في علم الغيب


نورتينا بنوتة

Saudi Romantic يقول...

السلام عليكم

هذا الكليب روعه .. والله انه محزن ويدعو لتأمل .. جزاك الله خير على هذا .

في امان الله

Saudi Romantic يقول...

راح ارجع مره ثانيه ان شاء الله للتعليق على الموضوع ..بس انا الان عندي مشوار ضروري

في امان الله

ahmed_k يقول...

إلهي لا تعذبني فإني
مقر بالذي قد كان مني --
فكم من زلة لي في البرايا
وأنت علي ذو فضل ومن --
إذا فكرت في ندمي عليها
عضضت أناملي وقرعت سني --
ومالي حيلة إلا رجائي
وعفوك إن عفوت وحسن ظني --
يظن الناس بي خيرا وإني
لشر الناس إن لم تعف عني --

مقطع فيديو مؤثر جدا يا أليس ويحدث مع كثير من الناس ليس أمام الكمبيوتر فقط ولكن الملهيات كثيره جدا
بارك الله فيكي
وإنه مقطع أبلغ من الكلام
جعلنا الله وإياكم ممن يستمعون القول فيتبعون أحسنه

دمتي بكل خير

أميرة يقول...

حاجات كتيرة اوي بتلهي الناس وانا اولهم .. مش قصدي عن الصلاة .. الدنيا نفسها بتلهي عن كل حاجة كويسة .. بتاخد الواحد في دوامة مش بيعرف يخرج منها الا لو بيعرف يعوم عكس التيار اللي ماشي في الدنيا ..

و يفضل السؤال مطروح .. مين اللي بيعرف .. و لا مين هيعرف و هيعرف في الاوان و لا بعد فوات الاوان..

ربنا يسترنا

Unknown يقول...

احلى حاجة إن الكام حلو وقصير وله معنى
رائعة جدا
كل ودي لك

اللهم اني استودعك قلبي فلا تجعل فيه أحدا غيرك

وأستودعك لا إله إلا الله فلقني إياها عند الموت

وأستودعك نفسي فلا تجعلني أخطو خطوة إلا في مرضاتك

وأستودعك كل شيء رزقتني إياه فاحفظه لي من شر خلقك أجمعين

يامن لاتضيع عنده الودائع