السبت، 9 أغسطس 2008

السادسة .. الرحمة

سااااادس مرة

حرااااااااااااااااااااااااااام


العلم ... ليه تمن .. وانا ماااااااااااااااااالي انا

الله يسامح اللي كان السبب

سبحان من خلقكم الوان واصناف لا حصر لها


حبيبتي

...

اللي مأنساني من شهر 10 لشهر 3

...

......ز....

6 شهور منورة حياتي 24 ساعة
زززززز...
7 سنين وانتي ملزماااااااااااااااني
.
....
.
حتي يا ربي يوم ما اقول هرتاح منك شهر واحد بس في السنة وابعد عن سيرتك
.
............
الاقي روحي متدبسة في حبك من تاني :(
..
.......ز.
انا عملتلك ايه بس يا مدوخااااااااااااااااني شتا و صيف
.
.......
ياااااااااااا رب هونها يااااااااااااااااااا رب
.
...........
يارب اجعلها اخر تغيير
...
...
لفيت لفيت ووقعت في الحمرا امو تاج اخضر
...............
................
ارزاااااااااااااااااق وامري لله صاحب الامر :)

هناك 9 تعليقات:

كلام حسام يقول...

جميل والله يا اليس
ده حتي موضوع يفتح الشهية
ربنا معاكي

أميرة يقول...

ههههه اتفضل معانا

واحنا فينا من كلام وبس

لا يا سيدي اللي هيتفضل يتفضل يدوق و يساعد :)

وليه عندي شوية فراولة زي اللي في الصورة دول طبق الاصل :)

مين قال هاااااااااات:)

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

بالنجاااااااااااااح
ولا تحسبوه شرا بل هو خير

أميرة يقول...

اللهم اجعله علما نافعا خيرا لي وللمسلمين

ahmed_k يقول...

هههههههههههه
أهم حاجه الفراوله
أنا بحبها خاااالص
وإنتي حتخليني أطلع أجيبلي هباااابه
أصلي كنت مسافر قنا يومان حضرت فرح واحد صديقي وفرح تاني لواحده قريبتي
فعذرا لأني لم ألحق أعلق علي بوستاتك السابقه

وخللي بالك من الفراوله

تحياتي مخلوطه بأحتراماتي

أميرة يقول...

حمد الله علي سلامتك و عقبالك ان شاء الله :)

ال بحبها ال

اصلا انا لو شفت وشها في البيت بعمل ازعرينة :(

جالي حساسية من اللون الاحمر من كتر ما بنام و اقوم في سيرتها ... ورايا ورايا

ابقي تعالي شرفنا في الشتا ان شاء الله و كل منها زي ما يعجبك:)


بحبها اه بس اكلها لا ...

قدري

نورتنا يا احمد :)

alyassry يقول...

سبحان اللة و بحمده عدد خلقة و رضا نفسة و زنة عرشة و مداد كلماتة

Saudi Romantic يقول...

السلام عليكم

اليس والله خليتيني اخذ موقف من الفراوله :)
وعشان كذا لازم اعمل لك بنر واكتب فيه تسقط الفراوله ..
ومن اليوم ورايح تسقط الفراوله المستبده ولا للون الاحمر ^_^

في امان الله

أميرة يقول...

ههههههههههههه وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

لا بلاش تسقط دي

كده هترفد واقعد في بيتنا ( ولو انها امنية غالية .. بس خليها في سرك )

ربنا يجعل كلامنا خفيف عليها ..

نورتنا يا طيب:)

اللهم اني استودعك قلبي فلا تجعل فيه أحدا غيرك

وأستودعك لا إله إلا الله فلقني إياها عند الموت

وأستودعك نفسي فلا تجعلني أخطو خطوة إلا في مرضاتك

وأستودعك كل شيء رزقتني إياه فاحفظه لي من شر خلقك أجمعين

يامن لاتضيع عنده الودائع