الأربعاء، 13 أغسطس 2008

مفيش فايدة

مش عارفة اذاكر باه :(






والمفروض اعمل كده





بس انا عارفة ان اخرتها هعمل كده :(



فين ايام زماااااان


طبعا ولا في دماغك المرمطة اللي هتجرالك كمان شوية :)

ألا ليت الزمان يعود يوما

بس

علشان اقوله

مش كنت تقول يا رااااااااجل :)

مش لاعبة باه هه P:

هناك 10 تعليقات:

كلام حسام يقول...

ولا يهمك يا اليس انا في الخدمة قولي ورايا
زرع حصد مش فاكر الكلمة التالتة
ندخل علي الحساب
لو معاكي خمسة من البرتقالات الكبيرات المشبعات وسيادتي اخد الخمسة وكلهم وطلب منك تعملي عصير برتقال يفضل معاكي كام بربقالة وكم عدد الصابون اللي عنده عم محسن بتاع البقالة وكم طالب طلب العلي وبقي حالته حاله
ندخل علي التاريخ
اذكري لي واقعة كيوبيد من علي السلم الخشبي من فيلم الاقرع شد في شعره وكان ايه تأثيرها علي علي قيس وماذا فعل القيس حين عرض عليه كرسي في الامم المتحدة وكرسين حشيش

خلاص اظن مفيش مساعدة اكتر من كده
خلاص ندخل علي علي الجغرافيا
جاوبي من السطر التالت البلوتوث بتاع الهاتف الخليوي كام متر وما اسمه الحقيقي في هاتف واسم الدلع في هاتفك برضه
كم تحتل الثلاجة من مساحة بيتكم وهل هي نو فروست وان كانت نو فورست فمن اين لك ذلك وهل تتذكري اطفال المجاعات حين تفتحي باب الثلاجةولا تجدي فيها سوي زجاجة ماء فارغة
بطلي كسل بقي وابقي حطي مية في القزازة

أميرة يقول...

هههههههههههههههههه
اضحك الله سنك :) اخيرا شفتك بتضحك يا ابن عم سحلولي :)

انت لخبطت الورقات باين :)

انا عندي امتحان ( النقل متعدد الوسائط ) يعني في النقل البري والجوي و البحري ..بعيد عن القارئين :)

ممكن تسالني في اسفلت الشوارع معمول من ايه و مين المحروس اللي امر برصف الشارع بالمواصفات دي و بعدها بيومين يجي عم محمد بالمقطورة النونو بتاعته يقف في شارع مش معموله اساسا يقوم يخلي الاسفلت يقع علي الجيران اللي تحته و تقلق راحة الراقدون تحت الاسفلت :)

ولا اقولك خلينا في البحري علي الجو العليل اللي مليان رطوبة بالقاهرة .. نهاجر علي اقرب ميناء للشحن البحري:)

نلعب شوية مع شركات الملاحة و خطوط الشحن و النولونات و الجاز و البنزين :)

ولا اقولك مفيش احلي من الانطلاق في السماء المفتوحة .. نروح علي النقل الجوي ابو شيء و شويات دا .. بس بلاش مصر للطيران ( اختك متعقدة منها... باخد منها كل مقلب و مقلب .. و مفروضة عليا الشحن عليها .. مهو حكم اجباري ممنوش مفر .. ولو اني بحب طيران في قارة اخري ;) بس مش موضوعنا :)

بجد والله ضحكتني و خرجتني من التوتر اللي ركبني :)

ادعيلي باه ربنا يهديني و اعرف اقرالي كلمتين :)

أميرة يقول...

اه صحيح البلوتوث دي السؤال الوحيد اللي اعرف اجابته :)

الجهل وحش اصله :)

Solly & Seif :D

اغلي الغاليين :)

كلام حسام يقول...

ربنا يهديكي ويصلح حالك وبالك اليس
ولو حقيقي اني كنت سبب في ابتسامتك ده شئ بجد يسعدني وانتي كمان تعقيبك والاسفلت والمقطورة والردم والملاحة خلوني اضحك مش ابتسم بس

أميرة يقول...

انا مكنتش بهزر والله حقيقي انا عليا امتحان في الحاجات دي

طبعا دي نقطة في بحر من اللي مفروض همتحن فيه

بس زي ما تقول جاية عليا بهبل .. بس اديني اتفكيت معاك بكلمتين :) بدل ما كنت هطق و مش عارفة اعمل حاجة

دلوقتي ممكن ربنا يتقبل دعائك و ابص علي اي حاجة من المتحركات دي :)

بجد اسعدني وجودك و تنويرك لينا :)

ahmed_k يقول...

هههههههههههههه
يا أليس عايزنا نرجع زي زمان قول للزمان إرجع يا زمان
أشربي كوباية عصير ليمون و إتوكلي علي الله وأبدأي مذاكره
خلاص الإمتحانات قربت
كلها بكره بس وبعده

ربنا يوفقك ويسهللك كل صعب

دمتي بكل خير

أميرة يقول...

:( مفيش بعده

امتحاني الجمعه:(


مش عارفة يا احمد حاسة كده بحاجة و لا اكمنك خلصت يعني و محدش بيقولك قوم ذاكر:(

اينعم محدش قالي صحيح ... بس انا ضميري زنان:)

ادعيلي باه الامتحان بعد الصلاة :)

كلام حسام يقول...

صباح الخيرات افندم
ايه مصحيكي بدري كده يا اليس
طيب بما انك صاحية وبما اني واحد بتاع مصلحته فبناء عليه ومما سبق كت عايز اعرف انتي جبتي كود الدول المتواجدة الان ازاي انا حاولت وما عرفتش
لو عندك اشرحي لي بالبطئ اللي مش مملل بس لا بالبطئ اللي اقدر افهم منه

أميرة يقول...

صبحك الله بالخير

http://www.widgeo.net/?lng=en

افتح دا و اعمل اوك علي الشكل اللي يعجبك و خد العنوان بتاعه كوبي و بيست في صفحة التخصيص و ان شاء الله هيشتغل

Unknown يقول...

لابنا يعينك
انت صحيح أخبار دراستك ايه
على فكرة والله بادعيلك كتير ربنا ييسرلك في رسالتك..بس الظاهر انك مكسلة خالص ولا ايه
كل ودي..
على فكرة أنا فتحت استراحة جديدة اسمها مقهى الثرثرة في نفس البروفيل بتاعي بأكتب فيها حياتي العاطفية بس من ع القهوة بأه يعني كلام حبيبة كده ياريت تنوريها .. هتلاقي الرابط بتاعها على صفحة كأني أتكلم في الجمب كده
تحياتي

اللهم اني استودعك قلبي فلا تجعل فيه أحدا غيرك

وأستودعك لا إله إلا الله فلقني إياها عند الموت

وأستودعك نفسي فلا تجعلني أخطو خطوة إلا في مرضاتك

وأستودعك كل شيء رزقتني إياه فاحفظه لي من شر خلقك أجمعين

يامن لاتضيع عنده الودائع