الجمعة، 8 أغسطس 2008

:'(






باظ عنوان و موضوع الرسالة للمرة الرابعة



كابووووووووووووووووووووووووووس



يا ربي خلصني منها يااااااااااااااااااااااااااااارب

:( يا رب :(

هناك 9 تعليقات:

Unknown يقول...

ايه خير جرى ايه بس
كل ودي

أميرة يقول...

:(
اللهم اجعله خير :(

لا بيا ولا عليا .. الباشا الدكتور المشرف بتاعنا و مشرف الكابوس بتاعي:( اتكعبل بيا بين المحاضرات النهاردة و أل ايه تعالي انا عملتلك حاجة حلوة :(

خير يا دكتور ؟؟
عايزك تاخدي الورقة بتاعت الطلب بتاعتك دي و تغيريها للعنوان دا :(

يا دكتور ليه بس جرا ايه انا ما صدقت رسيت و بعدين انا اصلا مش طايقاها:(

اسمعي الكلام انا عارف انا بختارلك ايه

طيب العنوان ايه

لاااااااااااااااااااااا محطة تاني لا
يا دكتور انا مبفهمش فيها والله والله كده حرام انت بتلبسني في الحيطة يعني:(
هتفضح و مش هعرف اعمل فيها حاجة دي انا مالي انت و مال محطات التصدير:( دي فنية والله ما بفهم فيها حاجة :(

انا هظبطها معاكي .. انا بختارلك موضوع هيكسر الدنيا يا بنتي محدش عمل موضوع عن الحاجة دي و هتبقي حاجة تتكتبلك في التاريخ

هو انا وش كتابة انا زهقت والله و كابس علي نفسي الموضوع لما اخترناه اخر مرة و قلت الامر لله .. تقوم تفوره كله علي بعضه و الاقي نفسي في عرض البحر وانا ولا بعرف اعوم ولا عايزة اطلع علي سطح المية اساسا:( سيبني اغرق و اخلص .. اخرتها هتجنن واقول مش هكلمها و اللي يحصل يحصل:(

وانتهت المناقشة الهباب دي وهو مصر علي العنوان الي مش فاكراه دلوقتي من ضيقي .. اهو حدوتة كده عن محطات التصدير .. محطات التعبئة يعني و الجودة و مراقبة الجودة و ليلة طويلة كده كلها حاجات فنية مختصة بالحاصلات الزراعية المصرية المبجلة .. و يزداد الكابوس سودا في وشي:(

لطفك بعبادك يا رحيم:(

Saudi Romantic يقول...

ألسلام عليكم

والله اني متعاطف معاكِ.. بس عشان اكون حقاني بشكل اكبر .. الاحظ انك انت خوافه وشايله هم زياده عن اللزوم ..!!.. شوفي.. مادام ربنا اختار لك قدرك هذا لازم انك تتأكدي انه هو الافضل بالنسبه لك حتى لو شفتي عكس كذا .. وربنا يسهل لك امورك ان شاء الله .. وكن جميلاً ترى الوجود جميلا ^_^ .. اتمنى لك التوفيق بإذن الله تعالى

في امان الله

مصر يا موكوسه .....يا مزارع الكوسه يقول...

يا عيييييييييييييينى
متوتريش نفسك
اكتوبى بوراااااااااااااااااااحه
ريلاكس

أميرة يقول...

تعاطفك لوحده مش كفاية:)

اتبرع ولو ... مش هقولك بجنية علشان متقولش دي مادية ..

معلومة لله :)

مهو هتساعدوني ان شاء الله .. انا مش هتدبس فيها لوحدي:(

وبعدين يا اخي انا مش شايله الهم .. انا اصلي اخدت جدول الامتحانات قبل ما اقابل الدكتور واول يوم الجمعه الجاية فزي ما تقول كده خبطتين في الراس توجع :)

ربنا يهونها ان شاء الله :)





وبعدين اريلاكس فين وازاي يا بنتي انا مخرجتش برة القاهرة المحروسة بقالي يجي 14 شهر و ماخدتش اجازة بقالي سنتين و نص اهو ......... اريلاكس فييييييييييين

واخرتها هتاكلها الفيران .. علي اخر الزمن هبقي انا من المساهمين في رفع الجوع عن فئران المكتبات الغلابة .. يا حراااااااام


بردة الله المستعان .. يا انا يا هي ان شاء الله :)

Unknown يقول...

ربنا يكون في عونك بجد لو أقدر أساعد أنا حاضر
كل ودي

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

السلام عليكم
معلش استهدي بالله كدة وباذن الله الخير هو اللي هيحصل
توكلي على الله ويلا همتك وربنا هيوفقك اسمعيها مني انا
كل عام وانتي بخير
اول زيارة ونتواصل باذن الله
تحياتي

كلام حسام يقول...

تصدير ايه وبس وجودة ايه ومحاصيل ايه
بص يا بنتي ريحي نفسك واكتبي له تقرير عن فيلم الارض
واختميه بالمقولة الشهيرة لصلاح السعدني

الله يرحمك يا اباالشيخ يوسف خلتنا نشرب سجاير المكنة بدل شواشي الدرة

أميرة يقول...

نورتونا بجد :)

والله الحمد لله اهو ربنا بيبعتلي اللي يهون علي كوابيسي :)

بارك الله فيكم :)

اللهم اني استودعك قلبي فلا تجعل فيه أحدا غيرك

وأستودعك لا إله إلا الله فلقني إياها عند الموت

وأستودعك نفسي فلا تجعلني أخطو خطوة إلا في مرضاتك

وأستودعك كل شيء رزقتني إياه فاحفظه لي من شر خلقك أجمعين

يامن لاتضيع عنده الودائع