الأربعاء، 6 أغسطس 2008

تجديد اماني




اللهم ارزقني هذا المكان
فوق الارض
او تحتها

هناك 3 تعليقات:

ahmed_k يقول...

آمين
جمعا يا رب
أمنية عظيمه ومأثوره عن النبي صلي الله عليه وسلم
أن يجعل الله لنا في تلك البقاع الطاهره قرارا


تحياتي

Saudi Romantic يقول...

السلام عليكم

امين يارب .. جزاك الله خير وعسى الله ان يرزقنا جميعاً العيش والممات في الاراضي الطاهره .. واتمنى ان الامنيات في المره الجايه تكون حقيقه .. وتفقد لقب او صفة امنيه .. يعلم الله يااليس اني كل ما اشوف كلماتك اللي بخصوص هذا الموضوع أتأثر وادعي لك بان الله يحقق لك امنياتك .

في امان الله

أميرة يقول...

والله انا نفسي مش عارفة اعمل ايه في الاحساس دا بجد

تعرف ..

مرة من سنين مش فاكرة اد ايه بس اعتقد كنت لسه بدرس او يمكن اول ما اشتغلت .. شفت رؤيا اني رايحة احج بس لما جيت اروح لقيت الطريق كانهم بيبنوا حاجة و كان معايا بنتين واحدة اسمه مروة وواحدة اسمها نسرين و لما سالت اعدي من هنا قالولي لسه بنعمل تصليحات ..

كتير بفتكر الحلم دا كاني لسه شايفاه وشايفة البلدوزر وهو واقف في وسط المكان و الرمل حوليه من كل حتة ..

هو اكيد مش وقته بالنسبة لي .. الله اعلم

من كام سنة كده كنت سمعت عمرو خالد لما قال خليك في رمضان ثابت علي ادعيه بعينها تكون بتتمناها و تفضل تدعو بيها طول الوقت ..
جت عليا سنة من قريب بقيت وانا بتفرج علي الصلاة في الكعبة بدعي ربنا اصلي في حتة بعينها هناك .. ببقي باصه للتليفزيون و عيني علي المكان دا وقلبي بيدعي ربنا و كتير دموعي بتغلبني .. مش بتشرط والله بس كان جوايا و مازال يقين ان ان شاء الله هيجي يوم و ربنا يحققلي دعائي ان كان يعلم في صدق النية والاخلاص فيها((علي فكرة محدش يعرف الحكاية دي .. زي حاجات كتير اوي مكانش حد يعرفها بس اتعلمت ارغي عنا باللي جوايا))

ربنا يديم بيننا المعروف :)

اللهم اني استودعك قلبي فلا تجعل فيه أحدا غيرك

وأستودعك لا إله إلا الله فلقني إياها عند الموت

وأستودعك نفسي فلا تجعلني أخطو خطوة إلا في مرضاتك

وأستودعك كل شيء رزقتني إياه فاحفظه لي من شر خلقك أجمعين

يامن لاتضيع عنده الودائع