الاثنين، 26 أبريل 2010

يا رب توبة







انت عارف
ايه حصلي
يظلموني
انت شايف
يتهموني
بردة عارف
من عبادك ايه حصلي




يا نصيري
يا اللهي
يا مغيثي
انت جاهي
ان فاتوني
انا لي ربي
وان نسوني
انت حسبي
يارب توبة




علي كل عاصي
ولاي عاصي
يا رب توبة
نصوحة
بعد عصيان
قبل ما اشيب
وانحني
وامشي بعصيان
القلب نادم
وليه العين عصياني
ياريت دموعها تزيد
تجري علي الخدين
تطوي صحائف ذنوبي
بعد عصياني




يا رب توبة بعد عصياني









هناك 3 تعليقات:

راجل صعيدى يقول...

يا الله عليكى ... رجعتينى اكتر من 40 سنه تقريبا كان اى انسان وما زال يسمعها تنزل الدموع من عنيه وللاسف ما بتتذعش غير فى تاريخ ميلاد الرسول عليه افضل الصلاة والسلام ... ربنا يا بنتى ما يحرمنا منك ابداا دايما بتفكرينا بكل ما هو طيب .

حفيدة عرابى يقول...

يارب

راجل صعيدى يقول...

على فكره أن شاءالله غالبا وبأذن الله احمد ان شاء هيستكمل علاجه بنهاية شهر يوليو واعتقد يعنى حوالى 163 كويس اووى بالنسبه لحجم العائله الكريمه .. هيفضل بعد كده ان شاء الله بعض المراجعه الروتينيه كل 6 شهور لكن ان شاء الله سيتم ايقاف الحقن حبيت بس ااقولك اخبار اخوكى وان جسمه رفيع اووى بالمقارنه بباقى الاسره الكريمه ربنا ينفخ فى صورته خدى بالك من نفسك يا بنتى وطمنينا عليكى وحق لا الاه الا الله كلهم بيسألوا عنك وانا ردى انها بخير وان كنت مش فاضى من الشغل اسال عنها ربنا يحميكى ويكرمك باللى فيه خير ليكى يا بنتى .

اللهم اني استودعك قلبي فلا تجعل فيه أحدا غيرك

وأستودعك لا إله إلا الله فلقني إياها عند الموت

وأستودعك نفسي فلا تجعلني أخطو خطوة إلا في مرضاتك

وأستودعك كل شيء رزقتني إياه فاحفظه لي من شر خلقك أجمعين

يامن لاتضيع عنده الودائع