الأحد، 28 ديسمبر 2008

شريط

هي دي الدنيا .. شريط من تعبيرات مختلفة

فيها كل الوشوش .. تستعملها حسب الموقف

بس ساعات بنستهلك اشكال اكتر من غيرها




اعتبروا امبارح تخاريف مريض البرد مبهدله

هناك 16 تعليقًا:

غير معرف يقول...

امبارح خلاص راح احنا ولاد النهارده والف سلامه عليكى من البرد يا غاليه .. وبقول لابنى ملتقلقش هيه كل سنه بتاخد البرد ده مرتين او تلاته بالكتير بس .. والله مانا عارف امال لما تبقى وسط التلج هاتعملى ايه .
نورتينا ولو انها بسمه صغيره لكن فرحتنا .. عمك مدحت

موناليزا يقول...

خلاص برائة:)
يارب البرد يروح بسرعة

أميرة يقول...

الله يسلمكم جميعا من كل سوء يارب

متقلقهوش الله يخليك انا بحاول اقنعه اني زي القرد اهو :)

تلج تلج بس ابقي معاه :(

الله يسعدكم يا رب جميعا

سلملي علي طنط وباقي الشباب :)

-----------------

يا رب يا اختي يا رب لحسن انا متبهدلة بهدلة :(




ومكنتش اعرف الاخبار الا من شوية :(

الله يلطف بعبيده يارب ويرحم المسلمين اجمعين

Unknown يقول...

ألف سلامة عليكي
البرد ده وحش قوي خدي بالك على نفسك بأه
مودتي

غير معرف يقول...

على فكره وصلهم سلامك ومحمد بيقول لسيف وليكى بس اخلص مذاكره وهتلاقينى دايما ( بيملينى ويقولى انته ما بتكتبش بسرعه ) معاكم وقولى لاخويا الكبير ياعم انته زى الفل اهو بس انته تعالى مصر وهاتخف على طول وفيه رساله تانى لابنى بتقوله عمك مدحت اكبر منى ب 10 سنين يعنى انا اختك الكبير (ماحصلش والله يادوب الفرق 8 بس) وانا والله بدعيلك والورده بتسلم عليك وبدعيله والله .. وانا يا بابا( احمد ) سلملى عيهم .
دى رسايل بوصلها ليكم ويااااااااااارب فى اليله دى وفى السنه الجديده دى يخليكم لبعض وياااارب اعيش لغاية ما اشوف مدونة ( عبد الله ) والسلام امانه والله حبيتوا يانااااااااااااااااس .

أميرة يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
غير معرف يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
أميرة يقول...

ايه دا

طب وانا

:(

ahmed_k يقول...

ألف سلامه
أعمليلك كوباية ورق جوافه مغلي
وحتبقي زي الفل
وحتلاقي التخاريف بقت خلاااااااص
ذكرى ههههه

غير معرف يقول...

كنا قاعدين مع بعض ماسكين فى سيرتك والسييد الوالد بيقول سيف ردعليكم اصريت انى ارد عليكى اول واحد وبدون ما حد يشاركنى انا محمد هاقولك حاجه انته بجد رجوله اووى يا سيف وبجد مش عارف اتكلم احرجتنى بذوقك واخلاقك لكن برضه حجزت وهسافر اذاكر فى القاهره هناك الشقه هاديه وما فيش دوشه معلهش نسيت اسلم على اختنا الكبيره يارب يا اخويا ترجع لنا بالسلامه.
محمد مدحت

غير معرف يقول...

شكرا يا كابتن بجد انا فرحانه اوووى لاختنا هيه تستحق كل خير ومتشكره اووى
بس يلا نفسنا بجد نحضر الفرح ربنا ان شاء الله هايحقق كل احلامكم يارب .
وكل سنه وانتوا طيبين يارب وبقولك برضه بجد مبروك عليك اجمل واطيب بنوته
خد بالك منها اووى .
اختك ورده( انته اللى اخترت الاسم ده )

غير معرف يقول...

انااحمدعازنىازاكربابا قلهم سيبوه انا بلبس نضاره وهكون قصيرينفع اكون طيارمحمد يقولى يادوب عجلهيارب تخف ياكابتن سيف ومتشكراوى

غير معرف يقول...

سلام عليكم
ان شاء الله ربناسيتم عليك نعمة الشفاء
وان شاء الله تفتكرونا يوم الفرح وعاوزينه فى مصر عشان نقدر نحضر ومعانا البط ربنا يا بنى يكرمك ويرجعك لاجمل اليس واهلك بالسلامه ان شاء الله .
وشكرا على كلماتك الجميله .. واللى تستحقها فعلا اليس ربنا يحميها مش بطمن وعمك عى الكمبيوتر غير لما بلاقى الصفحه بتاعتها هيه .

غير معرف يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
أميرة يقول...

الله يسلمك يا احمد

لو كحة كنت تعاملت معاها باسلحة اخري بس المشكلة انها رشح وجيوب انفية :(

علي فكرة اللي احسن من ورق الجوافة لو في كحة .. الكرفس البلدي .. تعرفه؟هو شبة البقدونس والكزبرة الخضرا .. وطعمه مش وحش بيتغلي و يتحلي .. دا بيهدي الدنيا جدااااا لو في كحة و خصوصا الجافة

تسلم علي النصيحة و ربنا ما يجيب تخاريف تاني ابدا يارب :)

أميرة يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.

اللهم اني استودعك قلبي فلا تجعل فيه أحدا غيرك

وأستودعك لا إله إلا الله فلقني إياها عند الموت

وأستودعك نفسي فلا تجعلني أخطو خطوة إلا في مرضاتك

وأستودعك كل شيء رزقتني إياه فاحفظه لي من شر خلقك أجمعين

يامن لاتضيع عنده الودائع