الخميس، 25 ديسمبر 2008

نقط

...

امتي الواحد ممكن يسكت

يحط مكان كلامه ......

متفرقش معاه اللي قدامه هيحط ايه مكان ال ......

!!!!!!

هناك 8 تعليقات:

غير معرف يقول...

انا شخصيا كتير جداا ما بعرفش اسكت واكتر انى ما بعرفش أعبر عن اللى جويا بالطريقه الصح .
ان شاء الله ربنا هايخلينا نعرف نحط ايه بدل ...... واكيد الى قدام اليس عمره ماهيحط مكان .... غير كل خير وده ياغاليه ما يختلفش عليه اتنين ويارب ابنى حبيبى يشاركنى الرأى .
بجد حكاية ..... دى لخبطت دماغى يارب تكونى فهمتى منى حاجه .
وليه الشرف انى اكتب / عمك مدحت

Unknown يقول...

يمكن جه الوقت عندي اني أسكت علطول ومتكلمش يمكن من النهارده أكون شخص مبهم جدا
جه الوقت عندي الي حياتي كلها هتبقى نقط ... لإن الكلام طلع مش منه فايده
مودتي

مسدس صغير يقول...

ممكن حياتنا كلها تبقى نقط فى نقط يعنى اما احب اقولك انت كنت فين ....... ساعة ما شافوك وانتى بتعملى ........ هتردى تقولى ايه؟؟ تقبلى تحيتى اختى الغالية........................

غير معرف يقول...

الظهر على وشك الاذان لقيت المدونه مفتوحه وابويا نزل الصلاه طبعا عارفكم كويس اووى وصلت حوالى 3 صبا حا من القاهره تحيات وامنيات اخوكم فى الله ويارب يارب نشوفكم بخير يا سيف .
سلام عليكم ودعواتنا ليك .
محمد مدحت

blue-wave يقول...

لما يوصل لقمة الثقه بالنفس

غير معرف يقول...

انا اسف الرساله دى مش ليكى دى لابنى الغالى يارب يقراها .. والله يا ابنى ما سمعت جرس التليفون طلبتك بعدها طلعتلى الرساله ايها.. وحشتنا جدااا ويشهد الله على كل كلمه يا ابنى والله بنحبك جداااااا .. شد حيلك بقى بجد عاوزينك فى مصر معانا .. ربنا معاك يا اجدع راجل .

غير معرف يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
غير معرف يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

اللهم اني استودعك قلبي فلا تجعل فيه أحدا غيرك

وأستودعك لا إله إلا الله فلقني إياها عند الموت

وأستودعك نفسي فلا تجعلني أخطو خطوة إلا في مرضاتك

وأستودعك كل شيء رزقتني إياه فاحفظه لي من شر خلقك أجمعين

يامن لاتضيع عنده الودائع