الأحد، 26 أبريل 2009

أوعدنا يا رب




يا رايحين للنبي الغالي
هنيالكم و عقبالي




يا رب عقبالي



بدي ازورك يا نبي 
يا اللي بلادك بعيدة



الصلاة والسلام عليك يا سيدي يا رسول الله




يا رب اوعدنا يا رب ارزقنا 


يا رب لا تحرمنا منها 




يا رب

هناك 14 تعليقًا:

صبرني يارب يقول...

ازيك دلوقتي عامله ايه

مع انك وحشه بس بسأل عليكى

عقلي مقضينى على كده

فكيتى الجبس ولا لسه يا وحشه

وازي سيف الى مش وحش اوي بس وحش برضه

يارب تكونوا بخير

حواء يقول...

يارب اوعدنا يارب
يـــــارب
طمنينا عليكي ياليس

غير معرف يقول...

سلام عليكم
والله يا بنتى لسه فى سيرة الموضوع بتاع العمره ده النهارده وتكاليفها اللى بقيت مرتفعه جدااا .... من حوالى شهرين كنت عند محمد فى القاهره وبقوله شد حيلك عشان ربنا يكرمك وتخلص رد عليه بس انا ليه عندك طلب قلتله وانا موافق على اى طلبات قالى مش تعرف ايه هو الاول ردت عليه خير قال محمد انا عاوز منك تعمل ندر لربنا ان اكرمنى وخلصت وبشرط انجح بجيد على الاقل عمك رد وانا موافق قول رد محمد ( تطلع عمره يا بابا )قلتله ان شاء الله ... رد انته وعدت انك هتنفذ و ده دين فى رقبتك .. قلتله ان شاء الله يابنى حتى لو برى و اون دك هاروح .... عقبال مع تعمليها مع سيف وتقضوا شهر العسل فى المدينه المنوره يا بنتى .
مدحت

موناليزا يقول...

اللهم امين
انا وانتى وكل مشتاق يارب قريب

mohamed ghalia يقول...

يارب يجمعنا هناك

jonoon 3aqel يقول...

اللهم امين...

الله كريم...
اخبار الاوضاع الايام دي؟
اتمنى تكون بخير

لجين أبو الدهب يقول...

يارب اوعدنا بيها تانى وتالت ورابع وطول العمر ..

انا بعد ما زرت المدينة عشقت المدينة دى بشكل ..

بدعى ليل نهار ربنا يكتبلى العيش هناك ..

ربنا يوعدك بيها ياليس يارب انتى وكل اللى بتحبيهم ..

دمتِ بخير ..

ahmed_k يقول...

آمين يا رب
ربنا يوعدنا جميعا زيارة بيته الحرام
ومسجد رسوله خير الأنام
وطمنيني على أخبار سيف
إزيه دلوقتي ؟؟ يا رب يكون بخير

ومازلتُ أتعلم يقول...

آمين يا رب

مجاهد يقول...

ربنا يكتبهالك
واتمنى تكونى فى احسن حال

سيف الدين اليزل يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
أميرة يقول...

دايما مفاجأني كده :)


معلش انا متأخرة في الرد .. طالع عيني شغل :(

لنا عودة ان شاء الله

أميرة يقول...

اولا اشكركم علي اهتمامك بالرد جميعا :)

ان شاء الله ربنا يوعدنا جميعا ان شاء الله ويجعلها مقبولة و يجعلنا مخلصين النية لله

كل سنة وانتم طيبين بمناسبة عيد العمال اللي الحكومة تكرمت و اصدرت بيان وزاري رسمي بان يوم الجمعة الموافق 1 مايو عطلة رسمية مدفوعة الاجر طبقا لمواد القانون

و لا عزاء للعمال و عمار يا مصر !!

غير معرف يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

اللهم اني استودعك قلبي فلا تجعل فيه أحدا غيرك

وأستودعك لا إله إلا الله فلقني إياها عند الموت

وأستودعك نفسي فلا تجعلني أخطو خطوة إلا في مرضاتك

وأستودعك كل شيء رزقتني إياه فاحفظه لي من شر خلقك أجمعين

يامن لاتضيع عنده الودائع